wtorek, 18 czerwca 2013

dziwna ja :D

                            Nie jestem normalna :D Dla większości osób jestem inna, ale nw dlaczego :D
   Ale może przez to bo ja każdego staram się zrozumieć, wysłuchać a także temu komuś pomóc jeśli nie ma humoru ;) Tak jestem dziewczyną ale lubię się ubierać na sportowo jak i  kobieco :) Mam swoje humory ale to bardzo rzadko, poznaje ludzi jacy są po rozmowie z nimi lub po oczach wiem że dziwne ale tak już mam.
       Po prostu jestem dziwna i jak każda dziewczyna inna :D Słucham reggae, pop, R&B i wiele innych. 

  Interesuje się piercingiem chociaż mam tylko dwie dziurki w lewym uchu i jedną dziurkę w prawym ;)
 Gram zawodowo w kręgle klasyczne choć już pół roku nie byłam na treningu :p Mogła bym się rozpisywać ale nie mam czasu :D Aha i chciałabym mieć chłopaka ale ja nie jestem dostępna dla nich ;)) Faktycznie chłopak mnie musi oczarować aby z nim być ;) Dzięki :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz